Sider

søndag 28. september 2014

Ferie Gran Canaria september 2014

På Gran Canaria har jeg mitt andre hjem rett ved hull 8 på Anfi Tauro sin golfbane. Med fjellene som nærmeste nabo... 10m til bassenget... kort vei til sjøen... perfekte sykkelveier... ligger alt til rette for treningsturer.

Her reiser jeg flere ganger i året og har blitt lokaltkjent i fjellene. Har hatt masse fine turer, har gode naboer og supert klima.

Utgangspunkt for turene mine ved Anfi Tauro Golfbane.
Tidlig mandag morgen dro jeg ut mens det fortsatt var mørkt. Her kommer bilder fra turen.

Rett etter soloppgang med utsikt mot Tauro fjellet

Utsikt innover mot Roque Nublo

På veg innover bratt sti ned mot dalen som fører ut til Aquinequin

Barranquillo Andres

Innenfor Barranquillo Andres med utsikt mot havet

Lengst inne på øya før jeg snudde

Toppen av Tauro fjellet ca 1200m over havet

Utsikt over dalen som kommer ut ved Tauro

På veg nedover mot golbanen på Tauro

Utsikt mot Tauro Golfbane.

Turen logget med GPS klokke. Totalt ca 43 km og 2000 høydemeter.
Fredag 26 september fikk jeg reparert sykkelen og fikk tatt en liten tur til Puerto Mogan


Langs vegen mot Porto Mogan

Utsikt langs vegen fra Puerto Mogan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar